2012-03-13

Fix och Trix

...spara tid

Ett tips till alla bloggare, besök Fixa Din Blogg för massor med tips och idéer om hur du enklast formar din blogg.

Själv är jag rätt novis på detta och gjorde mitt första inlägg 26/2 2012.


Dvs. på dryga två veckor har jag blivit en riktig hacker på detta bloggfixande.

Måste erkänna att utan tips från Fixa Din Blogg hade jag haft en bloggsida med ett par sidoelement och en massa texter – men inga gadgets och ingen personlig touch.

Det finns även ett forum på sidan, check it out here >> Fixa Din Blogg Forum där man kan regga sig (ej obligatoriskt) och där man får svar på frågor.

Ville puffa för sidan eftersom administratörerna assisterat mig till att bli en drag-bloggare upphöjt till 100!


Tackar ödmjukast för detta! Ni är guld!

Kollade min statistik idag och på dryga två veckor har bloggen min haft 465 sidvyer, besökare från 22 trafikkällor, 2 google sökningar, 213 unika besökare och läsare från hela 7 länder. Inte illa! Om nu statistiksiffrorna stämmer vill säga... (låter en aning orimligt, men...)

Wish u all a great day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar